I spiller på Nytorv

Nytorv er det uformelle centrum af Snapsting. Pladsen er dimensioneret til ca. 2.000 mennesker og er hyggelig indrettet med blomster, madboder, bænke/borde og bar. I midten af pladsen, ca. 20 meter fra scenen, har FOH en overdækket stagecenter. En stor skyliner  sørger for tørvejr på pladsen ved evt. regn.

Adgangsforhold til Nytorv

Det er muligt at køre til Nytorv via Ll. Sankt Hans Gade - se rutevejledning her.

VIGTIGT: Der er kun plads til én varevogn med baggear og én personbil på pladsen. Hvis I kommer i flere biler, skal I være indstillet på, at de umiddelbart efter Load-in skal flyttes til parkeringsområdet ved backstage. Bemærk, at køreturen fra Nytorv til Backstage er en køretur på syv min pga. vejarbejde/afspærringer. 

Adresse til backstage: Stænderpladsen 2, 8800 Viborg

Der er ca. 5 min. gang fra backstage til Nytorv.

Backstage og catering

Backstage er i Det Gamle Rådhus i den store rødstensbygning fra 1874 på Stænderpladsen 2.

Der kan være omkørsler, derfor anbefaler vi, at I kører denne vej.

Vi vil være kendte for give artister og teknikere de bedst mulige forhold og den bedste catering. Til det er rammerne på Det Gamle Rådhus ideelle.

I vil mærke historiens vingesus, når I spiser jeres mad i de flotte, højloftede omgivelser. Udsigten er blandt andet til Den gamle Landsret, Viborg Arrest og "Sukkenes Bro", hvor arrestanterne gik over mellem arresten og landsretten. Så vi er sikre på, at I vil føle jer glade for at være "på den rigtige side af hegnet".

Backstage er åbent op til én time efter dit engagement på Snapsting.

Medmindre andet er aftalt med den programansvarlige, kan hver artist medbringe én gæst backstage. For at vi kan sikre at alle får en god betjening skal vi kende antallet af artisters gæster, teknikere mm. senest 14 dage dage inden jeres engagement.

Catering

Viborg Snapsting kører med et fast cateringudbud, grundet leverandør-aftaler, logistik, samt et ønske om at reducere ressourcespild. 

Vær opmærksom på, at alle måltider serveres ved buffet, hvor både artister og crew har adgang til samme område. 

Frokosten består af det store kolde bord med diverse lækre salater.

Aftensmaden består af en varm ret.

Frokostbuffeten er åben kl. 11.30-13.30.

Aftenbuffeten er åben kl. 17.30-20.00.


Vi tilbyder alle: 

  • Et måltid mad pr. musiker/crew 
  • Frugt og snacks 
  • Øl og vin 
  • Sodavand og kildevand 
  • Kaffe/te med tilbehør

Hvis I har nogle særlige ønsker eller hensyn vedr. allergener eller lignende, bedes I kontakte den backstage ansvarlige hurtigst muligt. Se kontaktoplysninger nedenfor. 

Hvis I har særlige ønsker i forbindelse med fremsendt hospitalityrider vil de i udgangspunktet blive tilgodeset. Hospitalityrider fremsendes senest 14 dage før jeres engagement.

Tech. Specs.

12 x Coda Audio Viray

4 x Coda Audio SCP

2 x Coda Audio G712 (fill)

8 x JBL VTX M20 monitor

1 x Allen & heath C3500 + 48 CH stageboks

4 x Shure ULX-D, 2 xHåndholdt, 2 x Beltpack

Mikrofon og stativ pakke + housebox

8 stk Cameo Azor S2 profil

12 stk Martin Mac Aura wash

6 x Acme BL200 blinder

1 x Hazer

1 stk GrandMA2 PC + wing

Scene ca. 55kvm

3 stk podie, 2x2 m 40 cm høj

Hvad kan du forvente?

Som artist til Snapsting kan du forvente et team af professionelle, som vil gøre alt for, at din oplevelse af at være artist og tekniker går op i en højere enhed. Tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Kontaktpersoner

Produktionsansvarlig: Henrik Resen, 87 87 36 62 - here@viborg.dk

Stagemanager: Rasmus Mørk Andersen,  87 87 36 67 - raand@viborg.dk

Backstageansvarlig: Nana Andersen, 29 24 92 01 - nanarenee03@hotmail.com

Teknik: Tommy Bertelsen, 26 29 92 99 - tb@profox.dk 

Program, artister mv. (fra virksomheden Front of House) : Rasmus Bøgelund, 22 54 98 12 - rasmus@foh.dk

Arrangør stiller ikke hands til rådighed.